Jij weet zeker dat je een fantastisch product of een waardevolle dienst hebt, en nu wil je daar anderen van overtuigen. Maar hoe?! Deze methode helpt je om in vijf stappen een helder, overtuigend en actiegericht verhaal te vertellen. Wil je weten waar SPORC voor staat? Lees dan snel verder. …
Blog

Blog
Contaminatie: een enge ziekte?
Contaminatie, het klinkt als iets engs uit een laboratorium. Dat kan het zijn, maar in dit artikel is het gewoon een taalfout. Eentje die veel voorkomt - en je beseft je niet altijd dat anderen zich eraan kunnen irriteren. …
Laat online en offline communiceren elkaar versterken
Ons leven lijkt zich steeds meer online af te spelen. Ga je als bedrijf mee in deze digitale dans, of zie je ook meerwaarde in offline-communicatie? Gelukkig hoef je niet te kiezen, het juiste evenwicht tussen online en offline is de sleutel tot effectieve bedrijfscommunicatie. …
Wat heeft heldere communicatie met je bedrijfsdoelen te maken?
Bedrijfsdoelen, er is over nagedacht en ze zijn geformuleerd. Maar let je bij het bereiken van die doelen ook op de rol die heldere communicatie speelt? Inmiddels weten we dat een kleine uitglijder al snel sterk uitvergroot wordt op social media, met alle gevolgen van dien. …
Waarom een nieuwsbrief sturen?
Op nieuwsbrieven zit niemand te wachten, dus waarom zou je er tijd en geld aan besteden? Nou, bijvoorbeeld omdat mensen een met zorg samengestelde nieuwsbrief zeker wel waarderen. Maar ..., wat is een met zorg samengestelde nieuwsbrief? Daar lees je meer over in dit artikel. …
Hoe is het met jouw website?
Heb je een website laten maken, maar staan daar nog steeds de proefteksten van de webbouwer op? Of heb je lang geleden een website online geslingerd en is die aan een update toe? Dan moet je aan de slag met teksten schrijven of aanpassen. Hier lees je hoe je dat aanpakt (of hoe je het uit kunt …