• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
TekstGevoel

TekstGevoel

Schrijven | Redigeren | Corrigeren

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Home
  • Hoe
  • Wat
    • Schrijven
    • Redigeren
    • Corrigeren
  • Waarom
  • Wie
  • Referenties
  • Abonnementen
    • BlogBuster
    • ContentCheck
    • PostPraatje
  • Blog
  • Contact
  • Show Search
Hide Search

Blog

Blog

Hen of hun: klein verschil – grote discussie

Reageer

Er zijn belangrijkere taalvragen, maar de vraag ‘is het hun of hen?’ is er een die vaak wordt gesteld. Hun of hen heeft te maken met een vierhonderd jaar oude regel over de derde en vierde naamval. Veel mensen kiezen voor ‘hen’ omdat ze ‘hun’ lelijk vinden, maar ‘hoe heurt het dan’? …

Lees verder

schrijftips, schrijven, tekst

SPORC: in 5 stappen een ijzersterk verhaal

Reageer

Jij weet zeker dat je een fantastisch product of een waardevolle dienst hebt, en nu wil je daar anderen van overtuigen. Maar hoe?! Deze methode helpt je om in vijf stappen een helder, overtuigend en actiegericht verhaal te vertellen. Wil je weten waar SPORC voor staat? Lees dan snel verder. …

Lees verder

inspiratie, schrijfmethode, schrijftips, schrijven, tekst

Contaminatie: een enge ziekte?

Reageer

Contaminatie, het klinkt als iets engs uit een laboratorium. Dat kan het zijn, maar in dit artikel is het gewoon een taalfout. Eentje die veel voorkomt - en je beseft je niet altijd dat anderen zich eraan kunnen irriteren. …

Lees verder

schrijftips, schrijven, tekst

Laat online en offline communiceren elkaar versterken

Reageer

Ons leven lijkt zich steeds meer online af te spelen. Ga je als bedrijf mee in deze digitale dans, of zie je ook meerwaarde in offline-communicatie? Gelukkig hoef je niet te kiezen, het juiste evenwicht tussen online en offline is de sleutel tot effectieve bedrijfscommunicatie. …

Lees verder

content, inspiratie, tekst

Wat heeft heldere communicatie met je bedrijfsdoelen te maken?

Reageer

Bedrijfsdoelen, er is over nagedacht en ze zijn geformuleerd. Maar let je bij het bereiken van die doelen ook op de rol die heldere communicatie speelt? Inmiddels weten we dat een kleine uitglijder al snel sterk uitvergroot wordt op social media, met alle gevolgen van dien. …

Lees verder

content, inspiratie, web

Waarom een nieuwsbrief sturen?

Reageer

met zorg samengestelde nieuwsbrief wordt gewaardeerd

Op nieuwsbrieven zit niemand te wachten, dus waarom zou je er tijd en geld aan besteden? Nou, bijvoorbeeld omdat mensen een met zorg samengestelde nieuwsbrief zeker wel waarderen. Maar ..., wat is een met zorg samengestelde nieuwsbrief? Daar lees je meer over in dit artikel. …

Lees verder

blogpromotie, content, tekst

  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 6
  • Ga naar Volgende pagina »

Footer

Wat

  • Schrijven
  • Redigeren
  • Corrigeren

Abonnementen

  • BlogBuster
  • ContentCheck
  • PostPraatje

Snel naar

  • Hoe
  • Waarom
  • Wie
  • Referenties
  • Blog

Contact

Annette Cost
+31610216425
annette@tekstgevoel.nl
Jacob de Ridderstraat 36
4197 BM Buurmalsen (Gelderland)

©2025 TekstGevoel | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | fotografie: Geeke van Dijck Fotografie | webdesign en bouw: halfjuni.nl • webwerk

Wat wil je weten?
WhatsApp
Hallo, waar mag ik je mee helpen?
Stel je vraag