• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst
TekstGevoel

TekstGevoel

Schrijven | Redigeren | Corrigeren

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Home
  • Hoe
  • Wat
    • Schrijven
    • Redigeren
    • Corrigeren
  • Waarom
  • Wie
  • Referenties
  • Abonnementen
    • BlogBuster
    • ContentCheck
    • PostPraatje
  • Blog
  • Contact
  • Show Search
Hide Search

Blog

Blog

SPORC: in 5 stappen een ijzersterk verhaal

Reageer

Jij weet zeker dat je een fantastisch product of een waardevolle dienst hebt, en nu wil je daar anderen van overtuigen. Maar hoe?! Pak het vanaf de basis goed aan met de SPORC-methode. Deze methode helpt je om in vijf stappen een helder, overtuigend en actiegericht verhaal te vertellen. Weten waar …

Lees verder

inspiratie, schrijftips, schrijven, tekst

Contaminatie: een enge ziekte?

Reageer

Contaminatie, het klinkt als iets engs uit een laboratorium. Dat kan het zijn, maar in dit artikel is het gewoon een taalfout. Eentje die veel voorkomt - en je beseft je niet altijd dat anderen zich eraan kunnen irriteren. Wat is een contaminatie? Bij een contaminatie haal je woorden of …

Lees verder

schrijftips, schrijven, tekst

Laat online en offline communiceren elkaar versterken

Reageer

Ons leven lijkt zich steeds meer online af te spelen. Ga je als bedrijf mee in deze digitale dans, of zie je ook meerwaarde in offline-communicatie? Gelukkig hoef je niet te kiezen, het juiste evenwicht tussen online en offline is de sleutel tot effectieve bedrijfscommunicatie. Bij …

Lees verder

content, inspiratie, tekst

Wat heeft heldere communicatie met je bedrijfsdoelen te maken?

Reageer

Bedrijfsdoelen, er is over nagedacht, een aantal betrokkenen heeft er feedback op gegeven en ze zijn geformuleerd. Maar let je bij het bereiken van die doelen ook op de rol die heldere communicatie speelt? Inmiddels weten we dat een kleine uitglijder al snel sterk uitvergroot wordt op social media, …

Lees verder

content, inspiratie, web

Waarom een nieuwsbrief sturen?

Reageer

met zorg samengestelde nieuwsbrief wordt gewaardeerd

Op nieuwsbrieven zit niemand te wachten, dus waarom zou je er tijd en geld aan besteden? Nou, bijvoorbeeld omdat mensen een met zorg samengestelde nieuwsbrief zeker wel waarderen. En het is een relatief eenvoudige manier om regelmatig onder de aandacht te komen bij je (potentiële) klanten, dat gaat …

Lees verder

blogpromotie, content, tekst

Hoe is het met jouw website?

Reageer

Tekstschrijver voor het schrijven van teksten voor online en offline communicatie

Heb je een website laten maken, maar staan daar nog steeds de proefteksten van de webbouwer op? Of heb je lang geleden een website online geslingerd en is die aan een update toe? Dan moet je aan de slag met teksten schrijven of aanpassen. Hier lees je hoe je dat aanpakt (of hoe je het uit kunt …

Lees verder

content, schrijven, tekst, web

  • Pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Pagina 6
  • Ga naar Volgende pagina »

Footer

Wat

  • Schrijven
  • Redigeren
  • Corrigeren

Abonnementen

  • BlogBuster
  • ContentCheck
  • PostPraatje

Snel naar

  • Hoe
  • Waarom
  • Wie
  • Referenties
  • Blog

Contact

Annette Cost
+31610216425
annette@tekstgevoel.nl
Jacob de Ridderstraat 36
4197 BM Buurmalsen (Gelderland)

©2025 TekstGevoel | Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | fotografie: Geeke van Dijck Fotografie | webdesign en bouw: halfjuni.nl • webwerk

Wat wil je weten?
WhatsApp
Hallo, waar mag ik je mee helpen?
Stel je vraag