Als je een website hebt, wil je dat die wordt gevonden. Zet je teksten dus vol met zoektermen en een hoge notering in Google is verzekerd. Nee, zo werkt het niet! Er zijn wel andere dingen die je kunt doen, lees dus vooral even door. Dit artikel is geactualiseerd op 18 juli 2023. Google is …
Blog
Blog
6 tips voor content op LinkedIn
Social media zijn aardig ingeburgerd. Hoe maak je daar zakelijk goed gebruik van? Ieder platform vraagt een eigen toonzettting en invulling. LinkedIn is door het zakelijke karakter bijvoorbeeld wezenlijk anders dan Facebook of X (Twitter). Hoe kun je daarop inspelen? Dit artikel is geactualiseerd …
8 tips: Creatief met Twitter
Op Twitter (X) heb je maar 280 tekens tot je beschikking. Dan is het best een uitdaging om een boodschap over te brengen. Je wilt immers dat mensen de interactie met je aangaan. Zeker als je X zakelijk inzet. Wat kun je zoal doen om creatief voor de dag te komen met je tweets? …
Overtuigen met een goed verhaal
Bloggen lijkt het wondermiddel te zijn om je doelgroep en potentiële klanten te informeren. Een wondermiddel is een groot woord, maar het kan veel voor je doen. Waar moet je aan denken als je met je verhaal wilt overtuigen? Dit artikel is geactualiseerd op 7 juni 2021 Net als bij alle …
Content strategisch inzetten; waar moet je op letten?
Wat doe jij als je snel iets wilt weten? Grote kans dat je zegt ‘opzoeken op internet’ of ‘even googelen’. Als je als bedrijf gevonden wilt worden, kun je niet meer om internet heen. Dus, waar wacht je nog op? Begin vandaag nog met het maken van een contentstrategie. Dit artikel is geactualiseerd …
AIDA of wijnglas?
Wat wil je bereiken met je website? Wil je de lezers informeren of wil je dat ze jouw product kopen? Webteksten schrijven volgens een bepaald stijlprincipe helpt om je doel te bereiken. Je kunt bijvoorbeeld de bekende modellen AIDA of de omgekeerde piramide gebruiken. Hoewel ik me ook kan vinden in …